W jakie stojaki reklamowe warto zainwestować?

11 lipca, 2016

Stojaki reklamowe są elementem marketingu, o czym wielu właścicieli firm zdaje się zapominać.

Gdzie jednak zaprezentować katalog produktów, ofert czy nawet wizytówki jak nie właśnie na takich stojakach, które umieszcza się w siedzibie firmy czy w biurze sprzedaży? Klient ma wtedy łatwy dostęp do oferty, z którą może się samodzielnie zapoznać, obejrzeć katalog produktów, czy zabrać wizytówkę. Jedną z możliwości do wyboru są stojaki plastikowe, które są tanie w produkcji i cechują się trwałością. Ich oferta jest bardzo różnorodna, dlatego można je dobrać do własnych potrzeb, mogą ponadto zostać wykonane na miarę, do konkretnego biura. Kolejną opcją są stojaki metalowe – te cechują się wyższą trwałością i lepszą estetyką, mają różnorodne, często designerskie kształty. Warto jednak wspomnieć, że droższa jest ich produkcja, a więc również końcowa cena. Stojak metalowy może ulec uszkodzeniu przykładowo, kiedy zostanie wywrócony, natomiast stojak plastikowy nawet, jeśli pęknie, będzie tańszy w zakupie i będziemy mogli pozwolić sobie na nowy egzemplarz. Jeśli oferta ma być prezentowana na zewnątrz biura, lepszym rozwiązaniem będą stojaki plastikowe, które dla potencjalnego złodzieja nie stanowią źródła większego zysku.Które stojaki wybrać? To już zależy od ich ostatecznego przeznaczenia, stylistyki biura czy po prostu od potrzeb przedsiębiorcy. Na początek polecane są stojaki plastikowe, przecież z czasem można będzie wymienić je na modele metalowe, szczególnie, kiedy firma zacznie przynosić zyski.