Reklama jest skuteczna, jeśli trafia do dedykowanego grona odbiorców.
Aby było to możliwe powinniśmy opracować odpowiednią kampanie reklamową. Okazuje się, że niezmiennie od kilkudziesięciu lat najskuteczniejszą metodą reklamowania swoich usług i towarów jest kolportaż ulotek. Co jednak ciekawe, nie chodzi o roznoszenie ulotek do skrzynek pocztowych czy zatrudnienie roznosiciela ulotek. Najskuteczniejszą, a zarazem najekonomiczniejszą formą dostarczania ulotek potencjalnym klientom są standy plastikowe, czyli profesjonalne stojaki na ulotki.
Dlaczego standy są tak efektywne, jeśli chodzi o dotarcie do klienta? Powodów jest kilka. Jedną ze składowych sukcesu jest z pewnością fakt, iż stojaki dają potencjalnemu klientowi prawo wyboru – może zdecydować czy chce wziąć ulotkę czy nie. Dodatkowo to od klienta zależy, kiedy i czy w ogóle skorzysta z oferty zawartej w ulotce. Dzięki temu właściciel standów wywiera pożądane wrażenie firmy profesjonalnej i godnej zaufania. Skuteczność standów tkwi również w ich mobilności i łatwości w montażu. Takie standy plastikowe możemy ustawić dosłownie wszędzie. Nie wymagają specjalistycznej wiedzy czy zdolności manualnych. Warto także pamiętać, że do wyboru mamy wiele rodzajów stojaków, od tradycyjnych z kieszeniami na ulotki, przez stojaki plakatowe, a na profesjonalnych standach ekspozycyjnych kończąc. Prezentowana za pomocą standów oferta często ma znacznie większy zasięg, niż może się początkowo wydawać.
Działa tutaj bowiem doskonale mechanizm tzw. poczty pantoflowej.