Profesjonalny stand reklamowy stanowi skuteczne narzędzie marketingowe. Z jego pomocą można wypromować usługi lub produkty danej firmy. Przy tak dużej konkurencji ważne jest, aby zwiększyć swoją widoczność i zasięg odbiorców. Na ekspozytorach można umieścić dowolne logo przedsiębiorstwa, jego nazwę, dane kontaktowe oraz inne informacje, które przykują uwagę klientów i potencjalnych kontrahentów.
Stand reklamowy – buduj rozpoznawalność marki
Bardzo często standy reklamowe wybierają przedsiębiorcy, dla których promocja i rozpoznawalność firmy stoi na podium wartości. Z pomocą nowoczesnych ekspozytorów można szybko i skutecznie zdobyć nowych klientów. Profesjonalne stojaki reklamowe są wytrzymałe i odporne nawet na wieloletnią eksploatację. Z pewnością dużym walorem tych narzędzi marketingowych jest uniwersalność. Ekspozytory można zabrać praktycznie w każde miejsce, między innymi na wydarzenie kulturowe, imprezę lokalną czy też konferencję. Wśród popularnych standów reklamowych można wyróżnić między innymi następujące: stojaki reklamowe w kształcie litery A, roll-upy, ekspozytory na ladę oraz słupy reklamowe z nadrukiem.
Popularne stojaki reklamowe w dobie XXI wieku
Stojaki reklamowe w kształcie litery A, zwane również potocznie potykaczami, rozpowszechniły się szeroko w branży gastronomicznej oraz spożywczej. Z pomocą tych narzędzi można zaprezentować popularne dania z restauracji bądź towary promocyjne ze sklepu. Na szczególną uwagę zasługują potykacze z tworzywa sztucznego, są one wielokrotnego użytku, można na nich pisać informacje zmywalną kredą. Ich cechą charakterystyczną jest wygoda użytkowania, w szybkim czasie można je złożyć do mniejszego wymiaru i schować do lokalu. Na uwagę zasługują także roll-upy, które są szeroko rozpowszechnione na targach oraz eventach. Wyróżniają się one ciekawym designem, który przyciąga uwagę. Można ich używać wielokrotnie, a po skończonej prezentacji, zwija się reklamę do tuby i transportuje na kolejne wydarzenie.
Ekspozytory na ladę cieszą się dużym zainteresowaniem ze względu na swoją uniwersalność oraz kompaktowy kształt. Często widzimy je w punktach pocztowych. Wykonane są zazwyczaj z elementów stalowych, na których można umieszczać ulotki reklamowe, katalogi branżowe oraz inne, ciekawe broszury. Małe i poręczne ekspozytory można przetransportować w dowolne miejsce, są lekkie i jednocześnie wytrzymałe. Na uwagę zasługują również słupy reklamowe z nadrukiem, które idealnie nadają się do promowania usług podczas wydarzeń sportowych. Można spotkać reklamę na słupach magnetycznych oraz dmuchanych. Są one bardzo efektowne, mają duże rozmiary i z pewnością zostaną zauważone przez potencjalnych klientów.
Standy reklamowe niezastąpione na targach oraz eventach
Nośniki reklamy spotykamy między innymi w galeriach handlowych oraz na targach bądź eventach. Są one także szeroko rozpowszechnione w placówkach medycznych i ośrodkach kultury, bibliotekach, punktach obsługi klientów oraz innych miejscach, w których można spotkać wielu przechodniów. Z całą pewnością kolorowe tło i ciekawa, przejrzysta grafika przyciągnie uwagę zainteresowanych odbiorców. Co istotne, stojaki reklamowe mogą mieć zastosowanie wewnątrz budynków jak i również na zewnątrz. Ekspozytory służące do użytku zewnętrznego, projektuje się z wysokogatunkowych kompozytów, które wykazują odporność na promieniowanie słoneczne, opady deszczu oraz skoki temperatur. Dzięki temu można mieć pewność, że w każdych warunkach atmosferycznych, taka forma reklamy przetrwa i będzie się sprawdzać bez zastrzeżeń.